Σελίδες

18 Ιουλ 2013

Korres blushing...!!

 Η αλήθεια ειναι οτι το καλοκαίρι θέλουμε το μακιγιάζ μας να ειναι οσο το δυνατόν πιο ελαφρύ,γρήγορο και εντυπωσιακό γίνεται. Η ιδανική λύση για μένα ειναι λίγη bb,πούδρα,mascara,χρωματιστό μολύβι ματιών και ρουζ...και ειμαι έτοιμη!!! 
 Πριν καιρό ανακάλυψα στο φαρμακείο ένα πολυ πολύ χαριτωμένο προϊόν και αυτο δεν ειναι άλλο απο το ρουζ του Κορρέ.



Αρχικά λάτρεψα την μορφή του συγκεκριμένου ρούζ και στη συνέχεια θεώρησα πολυ έξυπνη την ιδέα του να έχω πάντα μαζί μου το ρουζ μου,χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάω και πινελάκι, τα δάχτυλα μου και μονο αρκούν. 
 Όπως μπορείτε να δείτε ειναι σε μορφή στικ και ειναι διαθέσιμο σε τρεις αποχρώσεις. Το συγκεκριμένο ειναι το Pink,υπάρχει στο peach και στο natural.
 Απλώνεται πολύ εύκολα, είναι πολυ ελαφρύ και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Έχει διάρκεια και μπορείτε να το απλώσετε πανεύκολα με τα δάχτυλα σας. Εγω βάζω λίγες βουλίτσες στη περιοχή που θέλω και στη συνέχεια με τα δάχτυλα μου, το προσαρμόζω και ειμαι οκ. 
Γενικά,είμαι πολυ ευχαριστημένη απο το συγκεκριμένο προϊόν και ειναι αυτό που περίμενα και ήθελα.

 See you στο επόμενο Post... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου